Feissarimokat: Jori lainasi toisen parkkipaikkaa 2 tunniksi – pahoitteli aiheuttamaansa vaivaa
Toisen maksaman parkkipaikan ”lainaaminen” ei ole mielestäni hyväksyttävää ilman omistajan lupaa.
Parkkipaikasta maksetaan siksi, että itsellä olisi aina parkkipaikka odottamassa työpäivän tai kauppareissun jälkeen. Tämän vuoksi ei ole mukava yllätys, kun joku päättää käyttää hyväksi maksettua paikkaa ja lainata sitä ettei tarvitse itse maksaa omasta paikasta.
Suomalaismies pahoitteli tapahtunutta
Reea julkaisi kuvan tapahtuneesta Iisalmen puskaradioon ja sai nopeasti tavoitettua väärin pysäköidyn auton omistajan. Tämän jälkeen syntyi aikamoinen väittely, jota ei saatu selvitettyä vaikka keskusteluun osallistui useampi henkilö.
Kuinka olisit reagoinut, jos joku olisi pysäköinyt autonsa sinun paikallesi?

LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomesta on tullut turistien suosima kesäkohde – Tästä asiasta ulkomaalaisia kuitenkin varoitetaan
- Krapulattomat lomat valtaavat maailmaa – syy yllättää monet
- Haluatko matkustaa vastuullisemmin? 5 helppoa tapaa tehdä lomasta ympäristöystävällisempi
- 10 nerokasta vinkkiä, joilla voit saada paremman hotellihuoneen ilmaiseksi
- Hotellihuone, kiireetön ilta ja yksi tärkeä sääntö – Nämä 10 vinkkiä pelastavat lomaromantiikan
- Unohda ylikansoitetut turistirysät – Tässä ovat kesän 2026 salatut helmet Välimerellä
- Suomen parhaat kesäkaupungit vuonna 2026 – pääsikö kotikaupunkisi listalle?
- Matkailijat löysivät uuden suosikin Euroopasta – hinnat vain murto-osa Välimeren klassikoista
- Italiassa sijaitsee “seksisaari” – pariskunnat matkustavat sinne yhdestä syystä
- 4 kikkaa, joilla voit matkustaa lähes ilmaiseksi – näistä tuskin olet kuullut